سه طلای مازندرانی!/ «ایران» صدرنشین ۱۰۰ امتیازی روز اول کشتی آزاد آسیا
در پایان رقابت‌های پنج وزن اول، تیم ایران موفق به کسب ۱۰۰ امتیاز شد و با اختلاف ۲۲ امتیازی نسبت به تیم ژاپن، در صدر قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ 11 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، پس از کسب سه نشان طلای اوزان ۶۵، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، محمدحسین محمدیان نیز موفق به کسب مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم شد تا کار ایران در پنج وزن اول با چهار مدال و پنجمی ابراهیم خواری در ۵۷ کیلوگرم تمام شود.

محمدحسین محمدیان که دور اول استراحت کرده بود، ابتدا ۱۰ بر صفر باتزول اولزیسایخان دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی ۸ بر ۲ به اخمد تاج‌الدینوف قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی باخت.

دارنده مدال برنز جهان، در دیدار رده‌بندی این وزن ۷ بر صفر هیبیکی ایتو از ژاپن را شکست داد و به مدال برنز آسیا رسید.

فردا (جمعه – ۲۴ شهریور) هم رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، حسین ابوذری در ۷۴ کیلوگرم، هادی وفایی‌پور در ۸۶ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود در بیشکک خواهند رفت. 

 

«ایران» صدرنشین ۱۰۰ امتیازی روز اول کشتی آزاد آسیا

 روز گذشته رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کشتی‌های پنج وزن در بیشکک قرقیزستان استارت خورد.

 تیم ملی ایران در سه وزن ۶۵، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم با رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به مدال طلا رسید و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد. ابراهیم خواری در ۵۷ کیلوگرم نیز با عنوان پنجمی به کار خود خاتمه داد.

 در پایان رقابت‌های پنج وزن اول، تیم ایران موفق به کسب ۱۰۰ امتیاز شد و با اختلاف ۲۲ امتیازی نسبت به تیم ژاپن، در صدر قرار گرفت.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار