یوسف نوری استاندار مازندران روز چهارشنبه همزمان با دیدار خانواده شهید سروی در جمع خبرنگاران ساری اظهار کرد که با برنامه های کوتاه مدت یک ساله و برنامه های بلند مدت برای پیشرفت این استان برنامه داریم.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 25 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گردهمایی اساتيد، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن گرامیداشت هفته و روز معلم، اظهار کرد: همانطوری که نمی‌توان حق پدر و مادر را ادا و با آنان تسویه حساب کرد، حق معلم هم همینطور است، حق شهدا هم همین است

 

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران: هدف از اجرای طرح نور حضور فیزیکی همکاران ما، در خیابان‌ها، معابر و مکان‌هایی که احساس می‌کنیم ضرورت حضور فیزیکی همکاران ما در این حوزه می‌تواند تاثیر بگذارد، می‌باشد.

به دنبال این نیستیم تعداد دستگیری‌ها را بالا ببریم، به دنبال این هستیم کار به جایی برسد که دیگر تذکر هم ندهیم و خود مردم رعایت کنند./فارس

 

اعتصاب پزشکان خانواده در مازندران و سرگردانی بیماران !

در روزهای اخیر برخی پزشکان خانواده مازندران فعالیت های خود را محدود کرده و یا دست از کارکشیدند و همچنین در برخی مناطق شهری استان نیز آنان دست به دریافت ویزیت گزاف از مراجعه کنندگان و یا اعتصاب زدند این در حالی است براساس قواعد و ضوابط این پزشکان حق دریافت ویزیت بالا را ندارند.

 

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران در گفت و گویی اظهار داشت: 

زیرساخت‌ها در استان مازندران متناسب با افزایش ناوگان خودرویی نبوده است.

بر اساس این گزارش ، وی در ادامه گفت:

باتوجه به حجم ترافیک و همچنین عدم همخوانی با بستر راه به‌ویژه در زمان بارندگی همه باید دست به دست هم دهیم تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

 

آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی آغاز می‌شود.

نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

 

هوای مازندران تا دوشنبه آینده غالبا پایدار و با روند افزایشی دما همراه است.

 

محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه ۸ اردیبهشت در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی از فردا در بزرگترین ماراتن علمی کشور با دیگر داوطلبان رقابت می‌کنند.

 

رئیس کل دادگستری مازندران: احکام اجرا نشده در خصوص قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی جنگلی و جلگه‌ای مازندران احصا خواهد شد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران : ادعای عبور آزاد راه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد و غیر کارشناسی است.

 

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشورگفت: مردم ایران به‌عنوان یک کشور شیعه جایگاه ممتازی در بسط بحث اعتقادی تفکر مهدوی و جهانی پیدا کرده‌اند.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران : بیش از ۲۰۰ حامی ایرانی خارج از کشور، از فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد مازندران حمایت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه پزشکان خانواده کار انجام داده‌اند و دریافتی با تاخیر در اختیار قرار می‌گیرد خواستار تدبیر جدی در این زمینه شد.

 

توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره کرم ابریشم در استان آغاز شد. تعهد جهاد کشاورزی ، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.

 

بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد.

‌‌

سیداسماعیل میرداداشی ، نیکوکار و پدر کوچک‌ترین بسیجی شهید دوران دفاع مقدس ، پس از آیین تشییع باشکوه مردم قدرشناس بابلسر درگلزار شهدای کاری کلای این شهرستان آرام گرفت.

نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان به مناسبت کنگره ملی ۱۰۴۰۰ شهید مازندران و ۴۰۰شهید روحانی با محوریت شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر برگزار شد.

دو عضو کانون مازندران در مسابقه هنری و ادبی دوست فلسطینی من برگزیده شدند.

 

حسن یزدانی به دلیل ادامه روند توانبخشی از اردوی بعدی به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد.

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر اواخر اردیبهشت در شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان که از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد همچنان ادامه دارد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار