واحد یک گازی نیروگاه شهيدسلیمی نکا پس از انجام بازدید دوره ای و تعمیرات فشرده غیرمترقبه به مدار تولید بازگشت.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵ 29 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور از مازندران به عنوان یکی از استان هایی نام برد که فضای کسب و کار و سرمایه گذاری در آن رشد یافته است. ‎

 

مدیر عامل آبفا مازندران گفت:

در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت استان از خدمات ساماندهی بهداشتی فاضلاب بهره مند هستند که این میزان در مقایسه با میانگین ۵۴ درصدی کشور فقط ۲۱ درصد است. 

 

در حالی که حمل کالا از جنوب آسیا به اروپای شرقی از مسیرهای قدیمی ۴۵ روز به طول می‌انجامد؛ کریدور جدید شمال جنوب این زمان را به نصف کاهش می‌دهد.


 با پیگیری‌های ویژه دادستانی آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمان با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شد و در چند عملیات جداگانه ۲ متهم به قتل و ۳ نفر دیگر که انگیزه این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند. آن‌ها اعتراف کردند به‌دلیل اختلافات خانوادگی و مالی دست به قتل زده‌اند.

 

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ حتی در روستا‌ها نیز الکترونیکی برگزار می‌شود.

نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران به سوی خانه خدا، فردا انجام می‌شود.

مدیرداخلی شرکت خودروسازی زوم لاین کشور چین گفت: این کشور برای توسعه همکاری مشترک برای تولید ماشین آلات کشاورزی با شرکت فذا آمل مصمم است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی حجم صادرات در فروردین ماه از صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات استان خبر داد.

رهاسازی آب از سد البرز برای تأمین آب مورد نیاز ۵۴ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه آغاز شده است.

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های فرهنگیان ساری، علم و فن آوری بهشهر و دانشگاه شمال آمل در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا تجمع کردند.

معاون میراث‌فرهنگی مازندران از تعیین و ثبت محدوده حفاظتی ۴ اثر تاریخی در استان خبر داد.

بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی راکد و یا نیمه تعطیل در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشته است.

 سعید احمدعباسی بازیکن تنکابنی تیم ملی فوتسال عنوان آقای گلی و همچنین ارزشمندترین بازیکن رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا را از آن خود کرد.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، حسن یزدانی در صورت آمادگی لازم، در المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

ماموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر ۲۲ عضو یک شرکت هرمی که با تبلیغات اقدام به جذب زیر شاخه عضو گیری و فعالیت می‌کردند، را شناسایی و دستگیر کردند.

 

دکتر فتح الله پور شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به استان که با حضور استاندار مازندران برگزار شد گفت: بیشترین اعتبار مصوب سفر دولت در حوزه حمل و نقل و بخش کشاورزی بوده است.
وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار در قالب ماده ۵۶ بوده است.

 

 پرواز زائران عمره پس از ۹ سال به سوی خانه خدا

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران: نخستین پرواز اعزام زائران عمره مفرده از مازندران پس از ۹ سال وقفه، فردا انجام می‌شود.

حسنی: در این تنها پرواز عمره از مازندران، دو کاروان از مازندران و یک کاروان از استان گلستان ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه عصر فردا دوشنبه از فرودگاه شهدای ساری راهی سرزمین وحی خواهند شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار