فرماندار فاروج گفت: اجتماع رأی‌ اولی‌های شهرستان فاروج با مشارکت و حضور پرشور دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 04 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، عبدالرضا فرزانه فرماندار فاروج در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان عصر امروز که با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش و معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان برگزار گردید، اظهار کرد: با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ضرورت مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم، در ایام الله دهه فجر امسال اجتماع رأی‌اولی‌ها، نمایشگاه مدرسه انقلاب و جشن تکلیف دختران دانش‌آموز با حضور پرشور دانش‌آموزان شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، ایام الله دهه بصیرت و همچنین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، شان و منزلت مادران را بسیار والا توصیف کرد و از فداکاری‌های بانوان در محیط خانواده و اجتماع تجلیل کرد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش فاروج افزود: برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ایام الله دهه فجر و مراسم جشن تکلیف ابتکاری فوق العاده است که انتظار می‌رود امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

نیازی مدیر آموزش‌وپرورش فاروج نیز در این جلسه با تشریح مصوبات جلسه پیشین شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: برنامه توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی شهرستان، برنامه‌ریزی جهت مدیریت نیروی انسانی آموزش‌وپرورش برای سال تحصیلی پیش‌رو، اجرای برنامه‌های فراگیر حوزه پرورشی، تقویت مدارس فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش را از جمله برنامه‌های آموزش‌و‌پرورش برشمرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار