کد خبر: ۹۸۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 19 August 2021

هیجدهمین جلسه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد - بسیج جامعه پزشکی- در مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد گفت : با توجه به بازده خوب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در طول یک سال گذشته در روند بیماریابی و مبارزه با کووید ۱۹ - بهداشت محیط- بهداشت حرفه ای و شناسایی آسیب‌های اجتماعی و در یک کلام موفقیت این طرح : انشا اله از این به بعد مصمم تر و گسترده تر ادامه می‌یابد .

دکتر ساداتی ، مسئول جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جلسه اظهار داشت : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اهداف بلندمدتی دارد که انشاالله با نیرو و تجهیزات بیشتری در خدمت مردم شریف ایران می باشد . در طرح شهید قاسم سلیمانی فعالیت هایی از قبیل نظارت بر صنوف ، اطلاع رسانی و هشدار کرونا از طریق آمبولانس و بلندگو نمونه گیری تست سریع کرونا ، آموزش با همکاری مرکز بهداشت ، توزیع ماست و جدیداً واکسیناسیون کووید ۱۹ در سالن تجمیعی که ان شااله به همین زودی فعال می شود ، همه این فعالیت‌ها با همکاری مرکز بهداشت شهید دامیده انجام خواهد گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار