مدیرعامل خانه مطبوعات خبر داد:
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: با همکاری و موافقت دستگاه‌های ذیربط واکسیناسیون ضد ویروس کرونا برای خبرنگاران در سطح استان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 02 August 2021

سمانه سالاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانه مطبوعات با لطف و همکاری معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت و همچنین زحمات بی دریغ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان سرانجام طرح واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه در خراسان جنوبی اجرایی شد.
خبرنگاران از روز چهارشنبه از ساعت 8 الی 13 می توانند جهت واکسیناسیون به پردیس دانشگاه علوم پزشکی (طبق پیامک ارسالی) مراجعه نمایند.

وی ادامه داد:خبرنگاران شهرستانی نیز می توانند از این طرح استفاده و طبق اعلام علوم پزشکی نسبت به واکسیناسیون اقدام نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی ادامه داد: خدا را شاکریم که خانه مطبوعات با همکاری دیگر دستگاه ها توانست به یکی از اهداف کاری خود دست پیدا کرده و قدمی هر چند کوچک برای اصحاب رسانه بردارد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون خبرنگاران، پوشش حداکثری حفاظت در مقابل ویروس کرونا را برای همکاران ما به ارمغان بیاورد و سلامت آنان را تضمین نماید.

سالاری گفت: جا دارد همینجا از تلاش‌های اداره کل ارشاد و دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی بخاطر زحماتشان کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

مدیرعامل خانه مطبوعات با تأکید بر پوشش حداکثری خبرنگاران برای واکسینه شدن، از رابطین شهرستانی خواست تا در اسرع وقت با مراکز بهداشتی شهر خودشان هماهنگ شده و اقدام لازم را برای واکسیناسیون انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار