امام جمعه سی سخت بیان کرد:
امام جمعه سی سخت به کاهش نزولات آسمانی در سال جاری اشاره کرد و گفت:در پنجاه سال اخیر این کم بارشی بی سابقه بوده و این مشکل باید مورد توجه جامعه قرار بگیرد و لازم است همه مردم الگوی مصرف را رعایت نمایند.
کد خبر: ۹۷۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 25 June 2021

آن کسی که مصلحت ها را می داند و باید به مردم معرفی کند امام است/اگر امام نباشد جامعه ایمانی و اسلامی ذلیل خواهد شد/مسئولیت بزرگی بر دوش آیت الله رئیسی در این شرایط بحرانی افتاده است/عدالت محوری و دلسوز بودن سرلوحه کار  دادستان شهرستان دنا استبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،حجت السلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد امام جمعه سی سخت ضمن دعوت مردم به تقوی الهی و دوری از گناه فرمود:اگر فعالیتی،زندگیی و بعدی از ابعداد حیات انسان تقوا بر آن حاکم نباشد بی ثمر بوده و رشد نخواهد داشت.

امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه انسان به درستی قادر به تشخیص مصلحت خود نمی باشد گفت:این انسان باید از یک نگاه بالایی و علم وسیعی برخوردار باشد تا بداندمصلحت انسان چه چیزی است و آنی که مصلحت ها را می داند و به ما معرفی می کند و به عنوان انسان کامل هست امام می باشد.

وی گفت:اگر امام نباشد جامعه ایمانی و اسلامی ذلیل خواهد شد و کرامت،عزت و انسانیت آن از بین خواهد رفت.

حجت السلام و المسلمین مصباح نژاد به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت:یکی از بلاها و مصیبت هایی که برای انسان و جامعه امروز به وجود آمد مساله مواد مخدر و استعمال آن است که در دنیا مافیای مواد مخدر وجود دارد.

مصباح نژاد گفت:در جامعه امروزی متاسفانه سن مصرف مواد مخدر پایین آمده تا جایی که به جامعه زنان نیز ورود کرده و مصیبت ها و آسیب های متعددی را در جامعه به وجود آورده است.

امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه هیچ کس از آسیب های مواد مخدر در امان نخواهد بود بیان کرد:نقش مردم،رسانه ها،نخبگان،تریبون های اثر گذار، آموزش و پرورش،مبلغان و بزرگان باید نسبت به مواد مخدر پررنگ باشد و احساس وظیفه و مبارزه بکنند.

حجت السلام و المسلمین مصباح نژاد حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را شگفتی بزرگی دانست و گفت:این ملت در کوران مشکلات شگفتی آفریده و سبب خیره شدن همه چشمها به خود شد و ما در مقابل این مردم سر تعظیم فرود می آوریم.

وی بیان کرد:در این شرایط بحرانی که بر جامعه و کشور حاکم است مسئولیت بزرگی بر دوش آیت الله رئیسی افتاده است و قطعا موفقیت ایشان موفقیت مردم و انقلاب خواهد بود.

مصباح نژاد با اشاره به هفته قوه قضاییه،مسئولیت قضات و حکم کردن را دشوار و سنگین دانست و گفت:قضاوت از نظر دینی و اسلامی کار ساده ای نیست چراکه تشکیل یک پرونده تا صدور اجرای حکم امری بسیار حساس می باشد.

امام جمعه سی سخت ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی دستگاه قضایی شهرستان دنا وظیفه دستگاه قضا را سنگین اشاره کرد و گفت:در شهرستان دنا که شاهد بحران های مختلفی اعم از سیل،زلزله،سقوط هواپیما و کرونا  بودیم مدیریت دستگاه قضایی شهرستان دنا مورد رضایت بوده و استعدادهای مدیریتی،توانمندی ها و مهارت آنها ستودنی است.

امام جمعه سی سخت غریب پور دادستان شهرستان دنا را به عنوان یک چهره مردمی معرفی کرد و گفت:دادستان شهرستان دنا نه تنها شبانه روز پای کار می باشد بلکه عدالت محوری و دلسوز بودن نیز سرلوحه کار ایشان می باشد.

مصباح نژاد با محکوم کردن آمریکا به عنوان افشا کننده حقوق بشر پرونده این کشور را در این باره سیاه دانست و گفت:آمریکا علاوه بر تبعیض نژادی،مظهر کشتار و مظهر ظلم و فساد و هر جنایتی می باشد.

وی گفت:نقش آمریکا در نسل کشی بشر در فلسطین،عراق،یمن و افغانستان نه تنها پررنگ می باشد بلکه باید گفت آمریکا مظهر تروریسم و کشوری منفور می باشد.

امام جمعه سی سخت به کاهش نزولات آسمانی در سال جاری اشاره کرد و گفت:در پنجاه سال اخیر این کم بارشی بی سابقه بوده و این مشکل باید مورد توجه جامعه قرار بگیرد و لازم است همه مردم الگوی مصرف را رعایت نمایند.

وی گفت:شرایط حاکم بر شهر سی سخت نیز با توجه به وقوع زلزله و تخریب منازل و با توجه به ساخت و سازها قطعا مصرف آب بالا خواهد بود و باید مورد توجه مردم جهت رعایت الگوی مصرف قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار