عموئیان از یک موفقیت دیگر برای پینگ پنگ قم و دعوت ۶ بازیکن نوجوانان رشته تنیس روی میز برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 01 June 2021

به گزارش تابناک قم، محمد عموئیان رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم گفت: با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه خوشبختانه شاهد روند رو به جلو و پیشرفت این رشته در قم هستیم و نخبه‌ها و استعداد‌های این رشته زیر نظر مربیان با تجربه و با دانش تنیس روی‌میز قم به خوبی رشد کرده‌اند.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم با اشاره به اعزام استعداد‌های این رشته به پیکار‌های گزینشی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، اضافه کرد: بین پینگ‌پنگ بازان دعوت شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز برای حضور در این انتخابی ۶ تن از بازیکنان قمی نیز حضور دارند و با توجه به شناختی که از آن‌ها داریم امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.

عموئیان افزود: بازیکن قمی حاضر در این انتخابی محمدحسن حبیبی، پرهام حکّانی، علیرضا رضایی‌فرد و مهدی حشم‌بان در رده سنی نوجوانان هستند، ضمن اینکه پویا وفایی همراه با سیدعلی سجّادیان دو بازیکن ما در مسابقات گزینشی تیم ملی‌جوانان خواهند بود.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم در پایان به زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز نوجوانان و جوانان نیز اشاره و ابراز کرد: این مسابقات روز‌های پنجم تا دوازدهم تیر ماه در آکادمی انقلاب برگزار می‌شود و نفرات ما در حالی به میدان می‌روند که صادق شهیدی‌فر، اسماعیل فتحی، حمید قائمی و حسین امیری به عنوان مربی اعضای تیم قم را هدایت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار