راهکاری برای توسعه خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دین باوری، پایه و اساس کار در بسیج است گفت: ترویج تفکر توسعه‌ای در بین آحاد مردم، بهترین راهکار برای کمک به توسعه است.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ 08 April 2021
تابناک خراسان جنوبی :حمید ملانوری ظهر امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان اظهار داشت: سپاه و بسیج شکل گرفت تا از اهداف و آرمان‌های انقلاب، احکام اسلامی، فرامین امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و خواسته‌های به حق مردم پاسداری کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب و با ابتکار امام خمینی (ره)، بسیج به عنوان نهادی منسجم و سازمان یافته، متشکل از آحاد مردم شکل گرفت تا با بصیرت کامل نسبت به مسایل داخلی و بین‌المللی و با تجهیزات و آمادگی کامل به مقابله با دشمنان بپردازند.
وی با اشاره به اینکه کشور از بدو پیروزی انقلاب همواره درگیر دشمنی بدخواهان بوده افزود: بسیج، نهادی است که از همان بدو انقلاب و بنا به شرایط در همه عرصه‌ها، توسعه، عمران، آبادانی، آموزش و سلامت حضور فعالانه‌ای داشته و دارد.

ملانوری به شرایط موجود دنیا و شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در این شرایط که همه دنیا درگیر ویروس بسیار مرموز و ناشناخته کروناست با کمک بسیج و در قالب طرح شهید سلیمانی توانستیم موفق‌ترین کشور در مدیریت بیماری باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شیوع دوباره بیماری خاطرنشان کرد: اگر چه با وجود پیش بینی‌های سازمان‌های جهانی، باز هم پایین‌ترین آمار‌ها را داریم، اما لازم است با ترویج قاعده رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدیریت بیماری موفقیت کسب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه آنچه در شکل گیری بسیج، مدنظر امام خمینی (ره) بوده صدور فرهنگ انقلاب و اهتزاز پرچم الله بر قله‌های دنیاست گفت: بنا به فرمایش رهبری، دین باوری، پایه و اساس کار در بسیج است.

ملانوری با اشاره به موضوع انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات از اهداف و شعار‌های اصلی انقلاب است، چرا که مردم انقلاب کردند تا دموکراسی و مردم سالاری دینی بر کشور حاکم شود و در تعیین سرنوشت خود، نقش داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انتخابات در هر دوره از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده گفت: در این دوره به دلیل مسائل مترتب بر تحریم‌ها و تهدیدها، و البته شیوع بیماری کرونا، انتخابات از حساسیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: از چهار محور اصلی انتخابات، مسئولیت سلامت و امنیت به عهده مجریان انتخابات است که برای تحقق آن برنامه‌ریزی شده است.

ملانوری با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات، اصل مهم و حساسی برای نظام است ادامه داد: همه احزاب، گروه‌های سیاسی، نخبگان، تریبون داران، روحانیت باید به موضوع انتخابات ورود کنند.

استاندار به مسایل توسعه‌ای استان و کشور ورود کرد و گفت: اگر به دنبال بهره برداری درست از ذخایر، رفاه بیشتر مردم و توسعه هستیم باید از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده شود.

ملانوری ادامه داد: بخش عمده‌ای از این توان در اختیار مردم و بخش خصوصی است و در ستاد توسعه خاوران به دنبال استفاده از این ظرفیت و توان در توسعه خراسان جنوبی هستیم.

وی تصریح کرد: ترویج تفکر توسعه‌ای در بین آحاد مردم، بهترین راهکار برای کمک به توسعه است
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار