علیرضا نظری: 
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد باید خط مقدم اقتصاد کشور باشند لذا دولت باید به این موضوع رسیدگی دقیق کند.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 26 February 2021
علیرضا نظری نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به به کارگیری برخی مدیران بازنشسته در مناصب دولتی و استنکاف دولت از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در برخی دستگاه های دولتی و همچنین به کارگیری افراد توانمند و کارآمد اظهار کرد: در گذشته کسانی که بازنشسته می شدند، به دلیل نیاز به آن شخص و یا مهارت آن فرد، اورا بر اساس برخی استثناعات که در تبصره های این قانون وجود داشت، مجددا در آن منصب به کار می‌گرفتند.
 
وی ادامه داد: اما بعد از گذشت زمان به دلیل نیاز به نیروی جوان بخش قابل ملاحظه‌ای از بازنشستگان برکنار شدند.
 
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیرانی که بازنشسته شده‌اند و حتی ردیف حقوقی آنها نیز تغییر کرده است، حتی یک روز ماندن آنها بر سر کار قطعا تخلف و جرم است. از سوی دیگر باید مدیرانی با توانمندی بالا به کار گرفته شوند.
نظری تصریح کرد: بنابراین دولت و شخص آقای رییس جمهور باید به اجرایی شدن قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته توجه ویژه داشته و از این قانون سرپیچی نکند و افرادی را به مدیریت انتخاب کنند که کشور را دچار ضرر و زیان نکنند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قطعا اگر موردی وجود داشته باشد که از این قانون عبور کرده و توجهی به آن نکرده باشد، مجلس آنرا پیگیری خواهد کرد.
وی تاکید کرد: مناطق آزاد باید خط مقدم اقتصاد کشور باشند لذا دولت باید به این موضوع رسیدگی دقیق کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار