کد خبر: ۹۳۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 20 January 2021

چه چیزی مثل خرید ارزان بلیط اتوبوس می تواند باعث خوشحالی کسانی شود که همیشه در سفر هستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که همیشه به سفر می پردازید، سفر را جزئی اصول زندگی خود می دانید در این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بلیط اتوبوس را به ارزانترین قیمت تهیه کنید تا سفری شاد و خاطره انگیز را برای خود و خانواده خود رقم بزنید. با استفاده از این تکنیک ها می توانید مابقی پول خرید بلیط اتوبوس را در مقصد به گشت و گذار بپردازید. مطالعه این مطلب به 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

"امروزه کمتر می توانید بلیط های هواپیما را با قیمت های ارزان پیدا کنید. اما واقعیت اینجاست که با تهیه بلیط اتوبوس تنوع بیشتر و قیمت پایین تری را برای سفری جذاب پرداخت خواهید کرد. بلیط های اتوبوس معمولا در بازه های خلوت سال تخفیفات شگفت انگیزی را به خود می بینند. شاید در ذهن شما خودرو شخصی و راحتی در سفر نقش ببندد، اما با توجه به هزینه های بنزین، هزینه عوارض و غیره چقدر در هزینه سفر صرفه جویی می شود؟ پس کاملاً مشخص شد که چرا اتوبوس ها اقتصادی ترین گزینه برای سفرهای مختلف هستند." (منبع)

چگونه بلیط اتوبوس را ارزان بخریم؟

به مسیرهای کوتاه سفر کنید

اولین مقوله ای که در تهیه بلیط ارزان اتوبوس به آن خواهیم پرداخت، مسافت است. به این نکته توجه کنید که هزینه بلیط اتوبوس مسیرهایی که طول مسافتی زیادی دارند ‌نسبت به مسیرهایی که طول مسافتی کمتری دارند، بیشتر خواهد بود. اگر فقط هدفتان رفتن به سفر و خوشگذرانی است، می توانید مسافت‌ های کوتاه را برای مسافرت انتخاب نمایید. مسافت یکی از مهمترین گزینه ها است که بر روی قیمت بلیط اتوبوس تاثیر مستقیم می‌گذارد هرچه مسیر کوتاهتر بلیط ارزان تر خواهد بود. این مقوله را جدی بگیرید.

زمان و فصل سفر

دومین عامل که باید آن را در هنگام تهیه بلیط اتوبوس مورد بررسی قرار دهیم زمان و فصل سفر است. اگر در فصل های شلوغ به مسافرت بپردازید ممکن است بلیط اتوبوس مناسبی را به دست نیاورید. اگر قصد سفر در بازه های زمانی شلوغ سال را دارید، قبل از سفر حتما برنامه ریزی کنید. به طور مثال شهر مشهد در هنگام ولادت یا شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام افراد زیادی را به خود می بیند. بالطبع خرید بلیط اتوبوس در این بازه زمانی برای شما مشکل خواهد بود با یک برنامه‌ریزی ساده می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید.

چنانچه در این بازه های زمانی علاقمند به سفر بودید چند روز قبل تر نسبت به خرید بلیط اتوبوس اقدام نمایید

استفاده از اتوبوس های معمولی

مورد سومی که آن را مورد بررسی قرار میدهیم استفاده از اتوبوس های معمولی است. اگر سفرهای کوتاه را در پیش دارید و امکانات زیاد برایتان اهمیت ندارند، توصیه می کنیم از اتوبوسهای معمولی استفاده کنید. اتوبوس های معمولی نسبت به اتوبوس های وی آی پی از امکانات کمتری برخوردار هستند و قیمت پایین تری را ارائه می دهند. هرچه امکانات اتوبوس بیشتر باشد هزینه بلیط اتوبوس بالاتر خواهد بود و بالعکس هر چقدر امکانات اتوبوس محدودتر باشد نرخ بلیط اتوبوس پایین تر خواهد بود. در هنگام خرید بلیط اتوبوس به امکانات آن توجه زیادی داشته باشید.

بلیط های پیش فروش اتوبوس

چهارمین عاملی که آن را مورد بررسی قرار دادیم خواهیم داد، بلیط های پیش فروش است. چنانچه به فکر کاهش هزینه های سفر هستید، توصیه می کنیم با یک برنامه ساده از پیش فروش بلیت اتوبوس استفاده نمایید. پیش فروش بلیط های اتوبوس می تواند هزینه سفر شما را به طور چشمگیری کاهش دهد. معمولاً پیش فروش بلیط اتوبوس با تخفیفات ارائه می گردد.

چگونه بلیط اتوبوس را ارزان بخریم؟

تخفیفات

مورد پنجم که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، استفاده از تخفیفات سایت های معتبر فروش بلیط اتوبوس است. بسیاری از سایت های ارائه کننده بلیط اتوبوس برای جلب رضایت متقاضیان و ارج نهادن به متقاضیان ثابت شان بلیط اتوبوس خود را با تخلفات شگفت ‌انگیز ارائه می دهند. با استفاده از این تخفیف ها می توانند هزینه بلیط اتوبوس را کاهش دهید. یکی از سایتهای فروش بلیط اتوبوس است که می توان آن را برای این مورد مثال زد، تیک بان است.

خرید بلیط اتوبوس از سایت های معتبر

از دیگر روش های خرید بلیط اتوبوس ارزان می توان استفاده از سایت های معتبر اشاره کرد. سایت های تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط اتوبوس در کشور هستند که می توانید با مراجعه به انها بلیط اتوبوس مورد نظر خود را خریداری کنید.

در بین سایت های گفته شده این تیک بان است که توانسته با ارائه خدمات نوین و هوشمند، زمینه سفری هوشمند را برای شما فراهم سازد.

سایت تیک بان برای اینکه شما بتوانید راحت تر خرید خود را انجام دهید از فیلترهایی استفاده کرده ایست. این فیلترها با توجه به قیمت، امکانات و بازه های زمانی حرکت اتوبوس ها طراحی شده است. با استفاده از این فیلترها راحت خرید بلیط ارزان اتوبوس را انجام خواهید داد.

تیک بان علاوه بر بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و خارجی را ارائه می دهد. برای بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی، هل داخلی و خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان یا عبارت https://tikban.com/ را سرچ نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار