معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:
معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 12 January 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، احمد بخشی از پخت و توزیع هزار و 500 پرس غذای گرم در روستاهای شهرستان های درمیان و طبس خبر داد و اظهار کرد: این اطعام همزمان با دهه فاطمیه به همت نیروهای داوطلب خانه های هلال این شهرستان ها و همکاری خیرین، انجام شده است. 
وی با بیان اینکه طی هفته گذشته ۳۰۰ پرس غذای گرم توسط خانه هلال قهستان در این شهر بین مستمندان توزیع شده است، گفت: ۵۰۰ پرس غذای گرم بهداشتی با همکاری خانه های هلال روستاهای دادران، محمد آباد و سرو در مناطق محروم درمیان توزیع شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین 700 پرس غذای گرم توسط خانه هلال کریت طبس بین نیازمندان این روستا توزیع شده است.
وی با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، گفت: از مردم نوع دوست و خیر خواستاریم همچون گذشته ما را در امر کاهش آلام محرومین همیاری کنند‌.
بخشی افزود: خیران علاوه بر مراجعه به 11 شعبه جمعیت هلال احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت 80 خانه هلال واقع در روستاهای استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار