معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبرداد: یک شرکت حمل و نقل کالا در خراسان جنوبی در راستای نظارت بر اجرای قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای، به علت تخلف تعطیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 04 January 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در راستای نظارت بر عملکرد بخش حمل و نقل جاده ای  در پی بازدید و مشاهده وقوع تخلف در یکی از شرکت‌های حمل و نقل کالا، موضوع در کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مطرح که پس از بررسی با رأی این کمیسیون شرکت به مدت یک ماه تعطیل شد.

مهدی گرجی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۸ پرونده تخلفاتی شرکت‌های حمل و نقل اعم از کالا و مسافر توسط کمیسیون رسیدگی به تخلفات ماده ۱۲ مورد رسیدگی قرار گرفت که پس از بررسی علاوه بر تعطیلی یک شرکت حمل و نقل، ۴۵ مورد جریمه نقدی، ۴ مورد تذکر کتبی و برای ۸ مورد نیز حکم تبرئه صادر شد.

وی گفت: هم اکنون تعداد ۶۸ شرکت کالا در خراسان جنوبی فعال و سالیانه حدود ۵ هزار و ۹۰۰ تن بار با ناوگان عمومی جابجا می‌شوند و با ساز و کار‌های قانونی و نظارتی اعمال شده، فرآیند رسیدگی به تخلفات احتمالی شرکت‌ها و رانندگان از طریق کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ماده ۱۲ در سطح استانی و کشوری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار