مدیرکل استاندارد ایلام:
مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه بیشترین مشکل وسایل بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک‌های شهرداری ها است، گفت: همه وسایل بازی در پارک های ایلام غیر استاندارد است.
کد خبر: ۸۶۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 11 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام، مهناز همتی  اظهار کرد: با گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر خانواده‌ها از شهربازی‌ها و مراکز تفریح جمعی لزوم توجه بیشتر به استاندارد دستگاه‌ها و وسایل بازی نصب شده در این استان را دوچندان کرده است.

وی بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی شهربازی‌ها همواره یکی از دغدغه‌های اجتماعی بوده که در صورت غفلت خسارت‌ها و آسیب‌های مادی و معنوی زیادی برجا می‌گذارد که پیشگیری از آن نیازمند نظارت مستمر دستگاه‌های ذیربط و متولیان شهربازی‌ها است.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بیشترین مشکل وسایل تفریحی و بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک‌های بازی شهرداری‌های استان است به نوعی که می‌توان گفت همه این وسایل غیراستاندارد هستند.

همتی افزود: هم اکنون ۲۷۰ وسیله بازی کودکان در شهربازی‌های زیرمجموعه شهرداری‌ها در استان وجود دارد که همه آنها غیراستاندارد هستند.

وی در خصوص شهربازی‌های مستقر در مهدکودک‌های استان نیز اظهار داشت: با بازرسی‌های انجام شده از این مکان‌ها هیچ‌کدام از وسایل بازی مهدکودک‌های استان استاندارد نیستند.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: تمامی مسوؤلیت حوادث و عواقب حقوقی ناشی از استفاده، راه‌اندازی و بهره‌برداری از تجهیزات فاقد مجوز استاندارد، متوجه بهره‌برداران و متولیان خواهد بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار