استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : استقرار بالگرد ارتش در استان ایلام با توجه به موضوع اربعین حسینی ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ 29 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در دیدار با « امیر بهمن بهمرد» جانشین عملیات و سردار سرتیپ پاسدار «بهرام حسینی‌ مطلق» رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت : به دلیل موقعیت مهم و راهبردی استان ایلام در کشور، استقرار تیپ مستقل ارتش به عنوان یکی از مطالبات دیرینه استان بسیار مهم و اساسی است.

وی افزود :در صورت وجود تیپ مستقل ارتش در ایلام، نیروهای بومی کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سایر استان‌ها خدمت می‌کنند می‌توانند در استان ایلام خدمت کنند و این مهم در آرامش و مدیریت زمان و اقتصاد بسیار مهم است.

بهرام نیا ادامه داد : زیرساخت و پشتیبانی برای استقرار بالگرد تامین می‌شود و امیدواریم این بالگرد در استان مستقر شود.

استاندار ایلام  با اشاره به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی، این اقدام را مایه افتخار هر ایرانی عنوان کرد  مطرح کرد : سپاه مقتدر با مشارکت نیروهای مسلح با انسجام و وحدت، این عملیات مهم را انجام دادند و موجب شدند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته شود.

وی تاکید کرد : امیر بهمن بهمرد جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار گفت: کنگره اربعین‌حسینی به‌عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شد که در این راستا به همه اعضای ستاد اربعین و در راس آن استاندار ایلام که به‌صورت میدانی پای کار بودند عرض خداقوت دارم.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : نیروهای مسلح وظیفه تامین امنیت را دارند و این امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولین استان و شخص استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان حاصل می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اقای استاندار نه بابا!!! استان ۸ ساله که امادگی استقرار ارتش رو داره!!! چی میگی برا خودت؟؟؟
نکنه استاندار کرمانشاه نمیزاره ارتش بیاد ایلام..!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار