مدیرکل استاندارد استان ایلام؛
مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت:بیشترین مشکل وسایل تفریحی و بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک‌های بازی دولتی و مهدکودک هاست به نوعی که می‌توان گفت عمده این وسایل غیراستاندارد هستند.
کد خبر: ۸۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 04 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی اظهار داشت: شهربازی‌های استان، در طول سال و بر اساس برنامه زمانبندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

همتی با اشاره به ۴۹ پارک بازی شهرداری‌ها با ۲۷۳ تجهیز بازی گفت: تمام نواقص این پارک‌های بازی به شهرداری‌ها برای رفع مشکلات اعلام شده است که تاکنون شهرداری‌ها در زمینه استاندارد سازی وسایل بازی اقدام نکرده‌اند.

وی افزود: تاکنون شهرداری‌ها توجه چندانی به این موضوع نداشته و همچنان برای این مهم به عنوان معضلی اساسی تدبیر خاصی اندیشیده نشده است.

همتی در پایان از همشهریان خواست، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل نموده و بدون مشاهده گواهی‌های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کرده و این گونه موارد را به اداره کل استاندارد استان مرکزی اطلاع رسانی کنند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار