در رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور؛
تيم دوچرخه سواری كارگران استان البرز با حضور در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی كارگران كشور به مناسبت گراميداشت هفته دولت به ميزبانی استان آذربايجان شرقی موفق به كسب دو مدال ارزشمند طلا و نقره شد.
کد خبر: ۷۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹ 14 August 2015

خلیل عبدالهی رئیس امور ورزشی و فرهنگی كارگران استان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور با شرکت ۱۷۰ دوچرخه سوار و در قالب ۲۰ تیم در شهرستان تبریز در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات دوچرخه سواران در سه رده سنی زیر ۳۵ سال، ۳۵ تا ۴۵ سال و ۴۵ سال به بالا، در مواد دور حذفی، انفرادی و استقامت به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت کردند و از استان البرز در رده سنی زیر ۳۵ سال آقای محمدرضا محمدی ها موفق به كسب مقام اول و مدال طلا و در رده سنی ۴۶ سال به بالا آقای ابراهیم وطن پرست موفق به كسب رتبه دوم و مدال نقره شدند.

عبدالهی در ادامه خاطرنشان كرد: تیم استان البرز در این مسابقات موفق به كسب رتبه پنجم در میان تیمهای حاضر در مسابقه شد همچنین استانهای تهران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به ترتیب حائز رتبه ها ی اول تا سوم این مسابقات شدند.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با مشارکت ستاد احیای دریاچه ارومیه و با شعار (اولویت اول ما دریاچه ارومیه است) از ۱۶ الی ۱۹مرداد سالجاری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار