آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رضوی با معرفی برگزیدگان در قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 27 August 2018

به گزارش تابناک قم، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رضوی با معرفی برگزیدگان در تالار غدیر کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

این جشنواره با همکاری آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در دو بخش الکترونیک و مکتوب برگزار شدکه بیش از 310 هزار نفر فقط در بخش الکترونیک این جشنواره شرکت کردند که این آمار نسبت به دوره گذشته افزایش 80 درصدی داشته است.

تقدیر از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله بخش‌های این مراسم بود که از استان قم 5 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند.

به علت عدم دسترسی ساکنین مناطق محروم و کم‌برخوردار به کتاب‌ها، 353 عنوان کتاب در روستاها و بخش‌های تابعه برای علاقمندان به مکتب رضوی توزیع شد تا فرصت برابر برای همگان فراهم شود.

در پایان این مراسم مائده فاتح، فاطمه کریمی فردویی، فاطمه رقیه نجفی، علی نجفی‌نیا، علیرضا زین‌العابدینی و علیرضا کربلایی محمدی به عنوان برگزیدگان بخش کودکان تجلیل شدند.

همچنین زینب سلطانی و فاطمه شکری به‌عنوان برگزیدگان بخش نوجوان و همچنین مریم یزدانی‌خواه، شیرزاد ملکی لرستانی، پریسا بقالی‌زاده در بخش بزرگسالان و یساری‌فرد، کرمی، ابوالحسنی و بنکدار در بخش خانوادگی در این مراسم تقدیر شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار