مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: 41 نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده است که می‌بایست با اقدامات زودبازده و سازه‌های موقتی هرچه سریع‌تر نسبت به ایمن سازی آن‌ها اقدام شود.
کد خبر: ۳۴۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان قم، در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان که به ریاست معاون عمرانی استانداری تشکیل شد، حسن صبوری دبیر این کمیسیون از تمام دستگاه‌های مسؤول و ذی‌ربط اعم از پلیس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل راه و شهرسازی، آتش نشانی، هلال احمر و... خواست در طرح زمستانی ترافیک جاده‌های استان با یکدیگر تعامل و همکاری مؤثر و همه جانبه داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان قم در خصوص زمان بهره برداری از پل راه آهن در محور روستای تاج خاتون اظهار کرد: عملیات ساخت پل راه آهن به پایان رسیده اما به دلیل به تأخیر افتادن ایجاد دوربرگردان، تاکنون به بهره برداری نرسیده است و امیدواریم در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال این بخش از محور روستایی زیر بار ترافیکی رود.

حسن صبوری با بیان اینکه ایمنی راه و جاده برای حفظ جان زائرین و مسافرین استان از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های ذی‌ربط است، افزود: عبور احشام و حیوانات از عرض جاده‌هایی مانند گرمسار می‌بایست هرچه سریع‌تر کنترل شود و با اتخاذ تمهیداتی، سوانح ترافیکی و جاده‌ای از نوع برخورد با احشام را به حداقل ممکن رساند.

وی بیان کرد: در منطقه قلعه چم برای جلوگیری از جاری شدن سیل و تخریب روستا و جاده می‌بایست در خصوص هدایت آب‌های سطحی اقدام مؤثر و مناسب صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان قم در پایان جلسه اعلام کرد: 41 نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است که باید با اقدامات زودبازده و سازه‌های موقتی هرچه سریع تر نسبت به ایمن سازی آن‌ها اقدام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار