شگرد عجیب سارقان:
در اقدامی تاسف برانگیز ، سارق یا سارقانی ، دست به سرقت از بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون زده اند و نذورات مردمی درون ضریح را با خود برده اند.
کد خبر: ۳۴۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 09 December 2016
طی چند سال اخیر ، گاها دیده شده بود که عده ای به منظور پیدا کردن گنج ، با استفاده از دستگاه های گنج یاب ، اقدام به حفر برخی مکان های خاص کرده و اقدام به سرقت ، اشیاء عتیقه مدفون در زمین می نمودند.
این افراد پس از مدتی به سراغ امامزاده ها رفته و متاسفانه مشاهده شده که در جاه هایی اقدم به حفر زمین اطراف این امامزاده ها می کردند.
برخی دیگر پا را از این فراتر گذاشته و اقدام به سرقت از نذورات ، امامزاده ها می نمایند که البته با توجه به اعتقادات مردم منطقه اینگونه اقدامات بسیار محدود و از سوی افای صورت می گیرد که چندان به اعتقادات مردم اهمیتی نمی دهند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در اقدامی تاسف برانگیز ، سارق یا سارقانی ، دست به سرقت از بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون زده اند و نذورات مردمی درون ضریح را با خود برده اند.
بنابر این گزارش، بامداد روز چهارشنبه ۱۷ آذر بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون روستای کره مورد دستبرد سارقین قرار گرفته است، ماجرا اینگونه است که بامداد چهارشنبه سارق یا سارقین با زدن چادری در جلوی امامزاده و به بهانه اینکه میخواهند استراحت بکنند تا کسی به آنها شک نکنند با شکستن درب ضریح مطهر اقدام به سرقت پول های داخل ضریح می کنند.
دنا نیوز در این زمیه نوشت:این اتفاق در حالی رخ داده است که چند سالی از تخریب بنای قدیمی امام زاده می گذرد و بنای جدید که براساس معماری جدیدی طراحی شده است با گذشت چندین سال بازسازی نشده است.
طهمورث نصرتی چند روز گذشته طی مصاحبه ای کمبود نیروی انسانی از مهم‌ترین مشکلات این اداره بیان کرد و ضمن اینکه تنها یک نفر به عنوان کارمند در اوقاف شهرستان دنا مشغول به کار است
امامزاده بی بی زهرا خاتون بعد از امازاده بی بی حکمیه دومین بقعه متبرک در استان کهگیلویه بویراحمد می باشد که خیل عظیمی از زوار را از استان و سایر نقاط کشور پذیرا می باشد و با توجه به سرقت های ادامه دار از این بقعه های متبرکه لزوم توجه جدی و پاسخگویی مسئولین مربوطه امری ضروری است.
 
دستبرد به امامزاده در حال استراحت !+ تصاویر 
 
دستبرد به امامزاده در حال استراحت !+ تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار