کد خبر: ۲۹۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 20 September 2016


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: امسال برای دومین بار، مقدمات برگزاری رژه نیروهای مسلح در شهرستان فردیس مهیا شده است.

محمدرضا فلاح نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رژه نیروهای مسلح متشکل از نیروهای نظامی و انتظامی،مرکزآموزش شهید کچویی سازمان زندانها،پایگاه هوایی فتح سپاه پاسداران و اقشار مختلف بسیج حضور دارند.

وی گفت: در این رژه یگان موتوری و ورزشکاران به حرکات نمایشی می پردازند.

وی اظهار کرد: ادارات خدمات رسان ، شهرداری ها و جهادکشاورزی با خودروهای مخصوصو با موضوع جبهه و جنگ به اجرای مانور لجستیکی خواهند پرداخت.

فلاح نژاد گفت: شرکت در این رژه برای عموم آزاد است و شهروندان این شهرستان می توانند نمایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح را از نزدیک مشاهده کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سلاح ایمان، توکل به خدا، افسران مومن، شجاع و انقلابی و تجهیزات پیشرفته نظامی در آمادگی کامل برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور قرار دارند و مردم فهیم ایران اسلامی همواره قدردان دلاوری های این عزیران هستند.

رژه نیروهای مسلح شهرستان فردیس 31 شهریورماه از ساعت 7 تا 9 صبح در کانال غربی بلوار 44 متری امام خمینی(ره) فردیس برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار