کد خبر: ۲۹۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 03 September 2016


همسر شهید فاجعه منا در کرج گفت: این فاجعه دلخراش نباید به فراموشی سپرده شود و همه کشورها باید برای احقاق حقوق شهدای فاجعه منا یکصدا شوند.

منصوره خاکشور همسر شهید کمال الدین عربشاهی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: آل سعود در پی فاجعه منا بی کفایتی خود را نشان داد و باید مدیریت این آیین مهم مذهبی از پادشاهی عربستان گرفته شود و کشورهای اسلامی با مدیریت صحیح آن را زنده نگه دارند.

وی ادامه داد: امروز باید مدیریت حج را به کشورهایی که توانایی دارند سپرد چراکه در فاجعه منا این مهم به اثبات رسید که عربستان نمی تواند این آیین مهم را مدیریت کند.

خاکشور گفت: رفتار نامناسب آل سعود در جریان فاجعه منا با خانواده جانباختگان حاکی از آن بود که دیگر توانایی و کفایت لازم را برای مدیریت حج ندارد.

وی با یادآوری جریان فاجعه منا اظهار کرد: در زمان وقوع این فاجعه دلخراش اجازه نداشتیم حتی پیگیر اجساد عزیزان خود شویم و حتی در شناسایی جانباختگان ازسوی دولت عربستان کوتاهی می شد.

همسر شهید فاجعه منا در کرج خاطرنشان کرد: به دلیل بی کفایتی دولت عربستان زمان طولانی سپری شد تا اجساد تحویل خانواده ها شد وامروز خواستار این هستیم که مدیریت حج از دست این دولت ناتوان خارج شود.

منصور خاکشور همسر شهید فاجعه منا، کمال الدین عربشاهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار