مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس گفت: نرخ کرایه تاکسی های این شهر با تایید فرمانداری شهرستان از صبح امروز به میزان 15 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۲۳۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 19 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی چهارشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: با توجه به مولفه های اقتصادی مانند تورم و قطع شدن یارانه تاکسی ها در سال گذشته ، ضرورت افزایش نرخ کرایه های تاکسی های بندرعباس احساس می شد.

وی ادامه داد: شورای شهر در مصوبه ای این موضوع را تصویب و برای تصویب به فرمانداری بندرعباس ارائه کرد که پس از طی این مرحله از سوی شورای شهر در 22 اردیبهشت به سازمان تاکسی رانی ابلاغ شد.

وی افزود: در شهر بندرعباس سه هزار و 604 تاکسی وجود دارد که دو هزار و 833 تاکسی زرد رنگ و پلاک 'ت' و 774 خودرو نیز تاکسی موقت اند که توسط تاکسیرانی بندرعباس ساماندهی شده اند.

براساس اطلاعات منتشره تاکسیرانی بندرعباس ، نرخ کرایه مسیر چهار راه برق تا میدان قائم (اسکله شهید باهنر) از 16 هزار ریال به 20 هزار ریال و میدان 17 شهریور تا میدان فرودگاه از 17 هزار ریال به 20 هزار ریال ، مسیر شهرک پیامبر اعظم(ص) تا چهار راه برق و برعکس نیز از 20 هزار ریال به 23 هزار ریال افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار