تابناک هرمزگان- معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از برطرف سازی چالش واگذاری اراضی در طرح مسکن ملی شهر سوزا خبر داد و افزود: با حل مشکلات واگذاری اراضی سوزا، برای تمامی متقاضیان مسکن ملی قطعه‌بندی به صورت ویلایی رایگان انجام شد و اراضی جهت واگذاری به متقاضیان به بنیاد مسکن تحویل شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸ 15 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم//  سعید اکبریان با اعلام این خبر بیان داشت: یکی از بهترین زمین‌ها در قالب طرح مسکن ملی با رعایت تمامی ضوابط شهرسازی و استاندارهای لازم برای جوانان جزیره در شهر سوزا جانمایی و درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در همه شهرهای کشور قطعات آپارتمانی برای طرح مسکن ملی درنظر گرفته شده بود ما موفق شدیم با کسب مجوزهای لازم قطعات ویلایی را برای جوانان سوزا تامین کنیم.

اکبریان تصریح کرد:طرح تفضیلی سوزا جدیدا ابلاغ شده بود و نمی توانستیم طرح را تغییر دهیم اما با انجام مطالعات کارشناسی فشرده، بخشی از اراضی ذخیره سوزا که در داخل محدوده شهر بود را بدون اینکه محدوده را اضافه کنیم به مسکن ملی اختصاص دادیم.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: همچنین مشکلات جانمایی زمین مسکن ملی در شهر لافت، و روستاهای هفت رنگو، ریگو و پی پشت نیز برطرف شده و هفته آینده این اراضی واگذار می شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: جانمایی قطعات مسکن ملی در شهرها و روستاهای یادشده متناسب با شرایط محیط زیستی یا ساختار اجتماعی و جمعیتی نبود که مطالعات کارشناسی لازم برای اصلاح جانمایی ها انجام شده و واگذاری ها انجام می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار