باصدرنشینی ‌آیت‌الله هاشمی شاهرودی و رای نیاوردن کاندیدای اصلاحات در خبرگان
نمایندگان منتخب مردم خراسان رضوی در پنچمین شورای مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند.
کد خبر: ۱۸۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 28 February 2016
خبرگان

به گزارش تابناک رضوی، سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران نتیجه نهایی مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان رضوی را اعلام کرد و گفت: براین اساس سید محمود هاشمی شاهرودی با کسب یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۱۰۹ رای، حسن عالمی با کسب یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۹۹۰ رای، سید احمد علم الهدی یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۶۵ رای، سید احمد حسینی یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۴۹ رای، سید مجتبی حسینی با ۸۹۷ هزار و ۲۸ رای و محمد هادی عبد خدایی با ۸۷۳ هزار و ۱۴۳ رای به عنوان منتخبان مجلس خبرگان رهبری شناخته شدند.

امیر پور مهدی همچنین مجموع  آراء ماخوذه در این انتخابات دو میلیون و ۷۸۰ هزار و ۶۳۹ رای، کل برگ های رای صحیح دو میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۶ بوده است.

پورمهدی افزود: تعداد تعرفه و برگ رای تحویل داده شده به حوزه ها چهار میلیون و ۶۴۸ هزار و ۱۱۴ برگ، تعداد تعرفه های مصرف نشده باقی مانده یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۹۲ برگ است.

وی تعداد شعب اخذ رای این انتخابات را سه هزار و ۴۵۴ شعبه در استان دانست و تصریح کرد: تعداد تعرفه های مصرف شده دو میلیون ۷۹۰ هزار و ۲۲  برگ، تعداد برگه های داخل صندوق دو میلیون ۷۸۴ هزار و ۱۵۱ برگ، تعداد آرا باطله غیر ماخوذه سه هزار و ۵۱۲، تعداد آرا باطله ماخوذه ۲۵۴ هزار و ۵۴۳ برگ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع آرا ماخوذه رای صحیح و باطله دو میلیون و ۷۸۰ هزار و ۶۳۹ رای بوده است.

شایان ذکر است آیت الله مدنی بجستانی جایگزین آیت الله علم الهدی در لیست اعتدال و عقلانیت شده بود و مورد حمایت ویژه جبهه اعتدال گرایان شرق کشور و اصلاح طلبان و حامیان دولت در خراسان رضوی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار