پس از حذف نام امام جمعه مشهد در ليست مورد حمايت جبهه اعتدال و عقلانيت برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان رضوی، این بار رئیس کمیته انتخابات ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان نیز با اعلام فهرست نامزدهای این ائتلاف بدون نام آیت‌الله علم‌الهدی و نیز آیت‌الله سعیدی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 18 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، درحالیکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در لیست ویژه ای شش کاندیدای مدنظر خود را برای انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان رضوی اعلام کرده بود جبهه اعتدال و عقلانيت نیز به انتشار فهرست مورد حمایت خود اقدام کرد که در آن آیت‌الله مدنی بجستانی جایگزین آیت‌الله علم‌الهدی شده بود.
همچنین با نهایی شدن فهرست این ائتلاف برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مجتبی سادات محمدی در گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان خراسان رضوی با حضور دبیر کل حزب سازندگی ایران گفت: آیت ا... سید محمود هاشمی شاهرودی، آیت ا... سید محمود مدنی بجستانی، آیت ا... محمد هادی عبد خدایی، آیت ا... حسن عالمی، آیت ا... علی قربانی و آیت ا... سید احمد حسینی خراسانی در این فهرست معرفی شده اند.
وی افزود: همچنین نامزدهای منتخب ائتلاف اصلاح طلبان برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات معرفی شده اند.قابل توجه اینکه شش نفر از مجموع 99 نماینده دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نمایندگان مردم استان خراسان رضوی خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
خدا خونه خرابشان کند خدارا شکر خرشان به لجن نشته فاتحه شون خونده شد مردم مشهد خوب درسی بهشون دادن
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
دوست عزیز حالت خوبه!!!چهارتا از همین نماینده های مورد حمایت اعتدال نماینده مشهد شدند. اصلاح طلبان و اعتدالیون در مشهد از وجود دو لیست اعتدال و اصلاح طلب ضربه خوردند و الا شکست اصول گرایان در مجلس نیز حتمی بود. هرگز در قضاوتت تعصب را وارد نکن.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
وقتی هیچ مجالی برای تبلیغ و رقابت /ازاد به اصلاح طلبان نمیدن همینه دیگه..چهره های اصلی را که رد کردند......مجال رو بر باقی مانده ها تنگ کرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار