معاون امور دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی استان هرمزگان ضمن اشاره به ارائه خدمات دریایی به صورت ۲۴ ساعته در بندر شهید رجایی، اعلام کرد: اجازه حرکت کشتی ها الکترونیکی می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 23 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی نوفرستی با اعلام اینکه توسعه حوزه دریایی در کنار توسعه بندری باید به شکل متوازن صورت گیرد، اظهار داشت: با افزایش عملیات ورود و خروج شناور از ۳ به ۵ عملیات همزمان، افزایش ظرفیت بندر، تعداد راهنمایان، یدک کش‌ها و ملوانان دریایی در بنادر رجایی، لنگه و کیش نیز در این واحد پیگیری می‌شود.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون کارهای اسنادی برای ارائه خدمات ورود و خروج دریایی به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌پذیرد و به زودی صدور PC(اجازه حرکت) کشتی‌ها به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد، افزود: افزایش کنترل و بازرسی بنادر و شناورهای صیادی و تمرکز بر کنترل شناورهای غیر کنوانسیونی از اصلی ترین برنامه هایی است که تا پایان سال در دستورکار قرار دارد.
 
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بر لزوم برنامه ریزی به منظور توسعه برگزاری دورهای آموزشی جهت سرمایه گذاران بخش خصوصی با توجه به فعالیت ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی در بندر شهید رجایی را خواستار شد.
 
وی همچنین در بحث آب توازن کشتی های متردد به خلیج فارس، گفت: کشتی‌ها باید در خصوص آب توازن خود مقررات منطقه ای ابلاغی را اجرایی کنند. ضمن آنکه در ۹ ماهه سال جاری، ۵ هزار و ۳۸۰ مورد عملیات ورود و خروج کشتی در بندر شهید رجایی ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار