مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر معرفی مناسب تاریخ مطبوعات استان و هویت فرهنگی هرمزگان در نمایشگاه مطبوعات تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 28 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی ارشاد هرمزگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در در نشستی با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان، با تاکید معرفی مناسب تاریخ مطبوعات استان و هویت فرهنگی هرمزگان در نمایشگاه مطبوعات، عنوان کرد: طراحی غرفه هرمزگان در این نمایشگاه باید به شکلی باشد که ضمن معرفی جذابیت های این استان، فرهنگ، هنر و مطبوعات هرمزگان را به نمایش بگذارد.
 
علیرضا درویش نژاد ادامه داد: باید تلاش کنیم تا غرفه هرمزگان در نمایشگاه مطبوعات دارای جذابیت های عمومی بالا و بیانگر تاریخ و فعالیت های مطبوعات این استان باشد.
 
وی همچنین بر استفاده از صنایع دستی هرمزگان و تهیه و توزیع کلیپ و بروشور معرفی مطبوعات هرمزگان در این نمایشگاه تاکید کرد.
 
فاطمه رکن الدینی مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان نیز در ادامه این نشست بیان کرد: کلیپی  شامل فعالیت ها و تاریخچه مطبوعات هرمزگان با حضور چهره های پیشکسوت مطبوعاتی استان تهیه و در نمایشگاه بین المللی مطبوعات توزیع خواهد شد.
 
وی افزود: تلاش می کنیم در این نمایشگاه فعالیت های مطبوعات هرمزگان از ابتدا تا کنون را معرفی و به نمایش بگذاریم.
 
همچنین در این نشست برای اعزام خبرنگاران استان هرمزگان به بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.
 
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات از 16 الی 22 آبان ماه سال جاری در مصلی تهران برگزار می شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و خانه مطبوعات هرمزگان غرفه مشترکی در این نمایشگاه خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار