مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : با نصب انشعابات آب در روستای سرپله 300 خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌گردند.
کد خبر: ۱۱۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ 27 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی بیان داشت : این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

وی افزود : با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

محمدی ادامه داد : همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

وی تاکید کرد : با اتمام نصب انشعابات شبکه‌ آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد : با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستاها و شهرهای دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار