فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد؛
کرمانشاه- فرماندار سرپل‌ذهاب از بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از آغاز تعطیلات نوروزی تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ 27 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، صدرالله بابلی با بیان اینکه سفرهای نوروزی از ۲۹ اسفندماه آغاز شده است، اظهار کرد: تا ۷ فروردین بیش از ۷۰ هزار مسافر و گردشگر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی و یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی این شهرستان برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی، افزود: برای اسکان مسافران تعدادی از مدارس و واحدهای بوم گردی در این شهرستان تجهیز و پذیرای مهمانان نوروزی است.

فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: همچنین دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری با تدارک و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به استقبال گردشگران نوروزی رفته است.

بابلی خاطرنشان کرد: شهرستان سرپل ذهاب به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب، طبیعت زیبا و وجود آثار تاریخی و مذهبی از جمله نقش برجسته آنوبانی‌نی، گور دخمه داوود، طاق گرا، آبشار پیران، یادمان‌های دفاع مقدس و بقعه احمد بن اسحاق (ع) همه ساله مقصد گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور در سفرهای نوروزی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار