وزیر کشور:
وزیر کشور با بیان اینکه شهر یک مجموعه فرهنگی است، تاکید کرد: چیدمان و معماری شهرها باید به نحوی انجام شود که از اصالت ساکنان آنها خبر دهد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 14 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، احمد وحیدی در همایش نخستین دوره جایزه شهردار برتر خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: اقتصاد یک شهر باید بر اساس اقدامات خود بچرخد که البته این فعالیت ها فقط مربوط به انجام پروژه های شهری نمی شود.

وزیر کشور با بیان اینکه شهر یک مجموعه فرهنگی است، ادامه داد: چیدمان و معماری شهرها باید به نحوی انجام شود که از اصالت ساکنان آنها خبر دهد.

وی با بیان اینکه کار شهرداری ها فقط اقدامات خدماتی نیست، عنوان کرد: شهر باید نشاط داشته تا باعث ایجاد روحیه خوب در مردم شود.

وحیدی اظهار کرد: در این راستا توجه به حمل و نقل، نبود زباله، فضای ورزشی و امکانات ویژه برای خانواده ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: شهر بدون تکدی گری، بدون کودک کار، بدون معتاد متجاهر، توجه به مناسب سازی زیر ساخت‌های برای معلولان و توجه به آرامستان از مهمترین اهداف شهرداران به عنوان پرچمداران وزارت کشور مورد تاکید است.
در پایان این همایش از شهرداران برتر خراسان رضوی در ۹ حوزه مختلف تقدیر شد.

ایده و اهدای جایزه «شهردار برتر» برای نخستین بار در استان خراسان رضوی همزمان با روز شهردار طرح و برنامه ریزی شده است، تا در پی آن اقدامات موثر، خلاقانه و نتیجه‌بخش در شهرهای کوچک معرفی شود.

در رویداد جایزه شهردار برتر در خراسان رضوی محورهایی شامل نهضت ملی مسکن، باز آفرینی شهری، کسب درآمدهای پایدار، خدمات شهری، عمران شهری، حمل و نقل و ترافیک، هوشمند سازی و نوآوری شهری، مشارکت مردمی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است، در این رویداد برای هر موضوع یک شهردار برتر انتخاب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار