کد خبر: ۱۱۵۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 11 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، قاسم عزیز زاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست شورای اداری اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران، ستاد طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری، با اشاره به آثار و تبعات فردی و اجتماعی عملکرد اوقاف، از این اداره کل به عنوان یکی از پرمخاطب ترین دستگاه های اجرایی یاد و اظهار کرد:

وقف به عنوان امانت مردم است و اجرای نیات واقفین و احیای موقوفات مورد توجه باشد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ترویج آموزه های دینی و قرآنی یکی از وظایف اوقاف و امورخیریه است، ادامه داد: نقش و حضور اوقاف در عرصه های اجتماعی، علمی، تولیدی، اعتقادی و انقلابی برکسی پوشیده نیست.

وی به کارنامه درخشان اوقاف استان در بحث مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: تولید اقلام بهداشتی و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، در ایام همه گیری کرونا نیز شایسته تحسین است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، بیان کرد: اعتماد مردم و موقوفات، سرمایه های معنوی محسوب می شوند، برای حفظ این سرمایه ها باید بیش از پیش تلاش شود.

وی با اشاره به تولی گری اوقاف و امورخیریه در بحث مساجد، گفت: نباید از قرارگاه بودن مسجد در محلات غفلت شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به اثر وضعی مسجد، افزود: نباید از مسیر عملیاتی شدن کارکردهای مختلف مسجد دور بمانیم و باید برای احیای واقعی مساجد اهتمام داشته باشیم. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار