مدیرکل آموزش و پرورش ایلام :
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: ۱۰ هزار و ۱۱۱ داوطلب برای پذیرش آزمون آموزگاری و آموزگار استثنایی در ۳۳ حوزه امتحانی باهم به رقابت پرداختند
کد خبر: ۱۱۵۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 10 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، بیان داشت: آزمون استخدامی آموزگاری و آموزگار استثنایی آموزش و پرورش امروز جمعه ۱۸ اسفند برگزار شد.

وی افزود: امسال ۱۰ هزار و ۱۱۱ نفر متقاضی شرکت در آزمون استخدامی استان بودند که از این تعداد یک هزار و ۸۸۴ نفر مرد و ۸ هزار و ۲۲۷ نفر خانم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: این آزمون در ۳۳ حوزه امتحانی برگزار می‌شود و از مجموع کل داوطلبان تعداد ۷ هزار ۱۸۱ نفر در حوزه‌های متعلق به آموزش و پرورش استان و در ۵ شهرستان ایلام، آبدانان، ایوان، دهلران و چرداول و مابقی در حوزه‌های امتحانی دانشگاه‌های ایلام، علمی‌کاربردی و باختر با هم به رقابت پرداختند.

درویشی خاطرنشان کرد: کلیه حوزه‌های اجرا به دوربین‌های مدار بسته و وسایل امنیتی مانند سیگنال‌یاب و راکت موبایل‌یاب تجهیز شده‌اند.

وی تصریح کرد: در کلیه حوزه‌های اجرا که  متعلق به آموزش و پرورش است علاوه بر عوامل اجرایی، یک نفر دستیار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور به‌طور ثابت در حوزه مستقر شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار