مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در کارگاه آموزشی توانمند سازی کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال تاسیس تاکنون افتخار خدمتگزاری به خانواده های شهدا و ایثارگران را دارد و این خدمت افتخار ما است.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 06 March 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،حجت الاسلام داود میرزایی در کارگاه آموزشی توانمند سازی کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی، با اشاره به فلسفه دستور حضرت امام (ره) جهت تشکیل بنیادشهید گفت: فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران زنده نگاهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که امام بزرگوار ما با دید بلند خود نیاز به این نهاد را سال ها قبل به خوبی احساس کرده بود.

وی از مسئولان و كاركنان بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربایجان غربی قدردانی كرد و گفت: اين مسئوليت‌ها، وظايف خطيری است كه بر بنياد شهيد و امور ايثارگران محول است. ان‌شاءالله با توفيقات الهی بتوانيد اين مسئوليت‌ها را به نحو احسن انجام دهيد.

وی با بیان اینکه باید سعه صدر سرلوحه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد تا بتوانند به جامعه هدف خدمات مؤثری ارائه بدهند اظهار داشت: کارکنان بنیاد شهید با سعه صدر از هیچ تلاشی برای خدمتگذاری به جامعه ایثارگری و جانبازان و نیز خانواده های شهدا فروگذار نمیکنند .


حجت الاسلام میرزایی با اشاره به اینکه هنر شهدا ایمان به خدا و جهاد برای رضاب خدا بود و در این راه جان خود را گذاشتند عنوان کرد:خون شهیدان حیات‌بخش است شهدا به قله رفیع ارزش‌ها دست یافتند.

او بر ضرورت انجام اعمال با هدف رضایت خداوند تأکید کرد و افزود: باید نیت‌های خود را برای رضای خداوند انجام دهیم تا عاقبت بخیر شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار