معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان آذربایجان غربى را یکی از استان برتر کشور در اجراى طرح شهید سلیمانى عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴ 17 April 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، صادق ستارى فرد در حاشیه بازدید از روند اجراى طرح شهید سلیمانى در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با اجرای این طرح در سطح کشور، گفت: در اجرای این طرح ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش اضافه شده و ۲۸۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: این امر موجب شد تا سرانه ورزشی ۳۳ درصد افزایش یابد تا در سرانه از سه دهم مترمربع به چهاردهم متر مربع دست یابیم، ارتقاى سرانه فضاى ورزش دانش آموزى کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذارى هاى این طرح است.

ستارى فرد گفت: استمرار نهضت ملى احداث فضاهاى ورزشى را براى سال ١٤٠٣ برنامه ریزى کرده ایم که تحقق این مهم زمینه کیفیت بخشى به ورزش دانش آموزى را فراهم می‌سازد، اعتبارات خوبى نیز در این راستا پیش بینى شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در خصوص عملکرد استان آذربایجان‌غربى در زمینه اجراى طرح شهید سلیمانی، گفت: طبق ارزیابى‌هاى صورت گرفته در سال ١٤٠٢، استان آذربایجان‌غربى جزو استان هاى برتر در زمینه اجراى طرح شهید سلیمانى بوده و عملکرد بسیار خوبى را در این زمینه داشته است.

وى به ظرفیت‌های مهم استان آذربایجان غربى در زمینه ورزش دانش آموزى اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشى، فرهنگى چند منطوره شهید رجایی استان آذربایجان غربى جزو مجموعه‌های بی نظیر در ورزش دانش آموزی کشور است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانى هاى مهم کشوری و حتی بین المللى ورزش‌هاى دانش آموزى را در این مجموعه شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار