رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از بارش برف در تمام پهنه استان در ۲۴ گذشته و تلاش راهداران برای برف روبی محورها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 02 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، هادی بهمنی گفت: گزارش وضعیت جوی و تردد محور‌های استان طبق آخرین تصاویر ارسالی سامانه‌های نظارت تصویری و گزارشات دریافتی از همکاران راهداری نشان می‌دهد شاهد بارش برف و باران در ۲۴ ساعت اخیر در حوزه راه‌های شهرستان‌های بیرجند، قاین، اسدیه، فردوس، سرایان، حاجی آباد، نهبندان، خوسف و دیهوک بوده ایم.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در این مدت محور‌های بیرجند-قاین، بیرجند-اسدیه، قاین-گناباد، سربیشه-درح، فردوس-دیهوک، فردوس_بجستان، قاین-خواف، قاین-زیرکوه، بیرجند-خوسف، دیهوک-طبس، دیهوک_راور، درگیرسامانه‌های بارشی بوده اند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته محور بیرجند-اسدیه و محور بشرویه به سمت سه راهی زارع مسدود شده بود که با تلاش همکاران و راهداران در کمترین زمان ممکن بازگشایی شده است.

بهمنی افزود: در محور‌های بیرجند-قاین، بیرجند-اسدیه، قاین-حاجی آباد بیشترین بارش برف را داشته ایم و در حال حاضر نیز در محور فردوس_بجستان شاهد بارش پراکنده برف هستیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار