فرماندار زیرکوه گفت: برای داشتن انتخابات سالم باید هدف دشمن، نقاط ضعف و آسیب پذیر را بشناسیم و در جهت تقویت نقاط ضعف و آسیب پذیر اقداماتی انجام دهیم.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 24 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی، فرماندار زیرکوه در گفتگو با ایسنا گفت: انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی و نماد مردم سالاری دینی است که از این منظر در عرصه سیاست خارجی و داخلی اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باعث می‌شود نماینده با پشتوانه بهتری وارد مجلس شود، گفت: اگر حضور مردم در انتخابات با آگاهی باشد فرد اصلح وارد مجلس می‌شود و باعث می‌شود که مجلس قوی‌تر و قوانین بهتری داشته باشیم.

فرماندار زیرکوه اظهار کرد: از نگاه بین‌المللی هر چه انتخابات باشکوه‌تر باشد نشان دهنده این است که مردم همچون گذشته پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده و پشتیبانی می‌کنند.

وی تصریح‌کرد: امروزه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و ایجاد شکاف بین مسئولین است و با دروغ پردازی‌ها و غیر واقع جلوه دادن می‌خواهد جلوی حضور مردم را بگیرد و تنها چیزی که می‌تواند باعث ناامیدی دشمنان شود حضور حداکثری مردم در انتخابات است لذا هر چه انتخابات باشکوه‌تر برگزار شود اقتدار عزت، قدرت نظام در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی بیشتر خواهد شد.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه مردم رکن اصلی جامعه محسوب می‌شوند، گفت: مشروعیت نظام با حضور حداکثری در انتخابات بالا می‌رود و بدین لحاظ مردم همیشه با پشتیبانی خود از نظام با حضور حماسه‌ایی خود در میدان‌ها نقش تعیین کننده‌ایی به وجود آوردند.

غیرتی افزود: وزارت کشور، شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت که مجریان انتخاباتی هستند باید به وظیفه خود عمل کنند ضمن اینکه با آگاهی کافی از وظیفه ذاتی خود و آموزش‌های لازم برای مجریان انتخابات برای روز رأی گیری که هر فردی وظیفه خود را بداند و کار انتخابات را انجام دهد.

فرماندار زیرکوه خاطرنشان کرد: یکی از وظایفی که هر ایرانی بعد از مشارکت در انتخابات برعهده دارد انتخاب فرد اصلح است که باید در این خصوص افراد مطالعه و تحقیق انجام دهند و از کسانی که شناخت بهتری دارند بپرسند که با آگاهی کامل صورت گیرد و پای برنامه‌ها و مناظراتی که امسال صدا سیما به صورت استانی و شهرستانی گذاشته است نشسته و فردی که دارای برنامه است، انتخاب کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار