مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: کتابخانه عمومی شهر آبیز با ۲۲۰ مترزیربنا و ۱۱.۵ میلیارد ریال اعتبار توسط بسیج سازندگی استان احداث و افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 05 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی علاء الدین محمد آبیزی در شهر آبیز اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که سازمان بسیج سازندگی با دستگاه‌های اجرایی همکاری دارد، تکمیل و احداث کتابخانه‌های عمومی در سطح استان است.

هنری عنوان کرد: کار اجرای این ۲۰ کتابخانه توسط بسیج سازندگی استان در حال پیگیری و موافقت با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

وی افزود: باتوجه به تفاهمی که بین دو مجموعه در چند سال گذشته صورت گرفته، تاکنون کار اجرایی بیش از ۱۴ کتابخانه طی چند سال گذشته به اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح کتابخانه عمومی علاءالدین محمد آبیزی در شهر آبیز بودیم که توسط مجموعه بسیج سازندگی کار احداث آن انجام شده است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: این کتابخانه با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۱.۵ میلیارد ریال به پایان رسید که با بهره برداری از آن و خدماتی که نهادکتابخانه‌های عمومی در این شهر خواهد داشت مردم آبیز از برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است از دیگر مراسمی که امروز در شهرستان زیرکوه برگزار شد، همایش شکوه هجرت و تجلیل از ۵۲ جهادگر برتر شهرستان با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی و مسوولان شهرستانی، غبارروبی گلزارشهدای شهر آبیز و افتتاح کتابخانه عمومی این شهر بوده است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار