مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی گفت: ۷۲ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس در سامانه تبلیغات تلویزیونی در استان نام‌نویسی کردند.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 25 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ ابتدا بهمن ماه جاری در خراسان جنوبی ۴ کانال تلویزیونی در استان با حضور معاون استان‌های سازمان صدا و سیمای کشور راه اندازی شد و از همان روز نیز ثبت نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی هم که در خراسان جنوبی شامل ۴ حوزه بیرجند، درمیان و خوسف، فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، قاینات و زیرکوه و نهبندان و سربیشه است نیز آغاز شد.

آن طور که حجت الاسلام مهدی یعقوبی، رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی هم دو آبان ماه اعلام کرد: در این مرحله ۱۷ داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند که جمع داوطلبان تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به ۹۱ نفر رسید.

موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی هم دوم بهمن ماه اعلام کرد: اول بهمن در استان ۴ شبکه برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس استان افتتاح شد و ثبت نام از نامزد‌هایی که دوست دارند از طریق این کانال‌ها تولید محتوا داشته باشند در حال انجام است.

وی از تمدید ۳ روزه ثبت نام نامزد‌های انتخابات مجلس برای تبلیغات در این کانال‌های تلویزیونی خبر داد.

نام نویسی ۷۲ نامزد مجلس در سامانه تبلیغات تلویزیونی

علیرضا آیینه دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم امروز اعلام کرد: ۷۲ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس در سامانه تبلیغات تلویزیونی در خراسان جنوبی نام نویسی کردند.

وی گفت: از این تعداد ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، ۱۶ نفر در حوزه قاینات و زیرکوه و ۸ نفر در حوزه نهبندان و سربیشه بوده اند که تا شب گذشته در سامانه em ۱۴۰۲.ir ثبت نام کردند.

آینه دار افزود: داوطلبان شرکت در انتخابات تا اواخر امشب مهلت نامنویسی در این سامانه را دارند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار