رئیس پلیس راه استان ایلام:
رئیس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست تا در روزهای بارانی با خودداری از عجله و شتاب، مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، وضعیت ناپایدار جوی شامل بارش باران در اکثر جاده‌های استان ایلام پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

وی افزود: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، احتیاط و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را رعایت کنند.

کهزادی تصریح کرد: اطمینان از آماده به کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و سالم بودن سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

رئیس پلیس راه استان گفت: در این ایام رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی برای شهروندان توصیه می‌شود و انتظار می رود که همشهریان عزیز همکاری لازم با پلیس راه به جهت تسهیل در تردد و روان سازی ترافیک به هنگام بارش رحمت الهی را داشته باشند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار