رئیس اداره فنی و حرفه ای فرودس گفت: مسابقات ملی مهارت ۹ تا ۱۱ آبان در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 26 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حسن یعقوبی خبیری، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای فردوس از این شهرستان اظهارداشت: مسابقات ملی مهارت با حضور ۱۲۰ صنعتگر گوهرتراش از سراسر کشور ۹ تا ۱۱ آبان ماه به میزبانی فردوس و با همکاری سازمان ایمیدرو برگزار می‌شود.

وی با بیان این که مسابقات ملی مهارت در ۴ رشته برگزار می‌شود افزود: جوایز ارزنده‌ای نیز برای نفرات برتر در هر رشته در نظر گرفته شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان فردوس ادامه داد: استقبال از این مسابقه بسیار خوب بوده و استان‌های خراسان رضوی و جنوبی در مرحله ثبت نام اولیه پیشتاز هستند.

کاظم شبنم زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان هم گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقه ملی مهارت در رشته گوهرتراشی در آبان ماه ۱۴۰۲، جلسه توجیهی با صنعتگران سنگ تراش با حضور ریاست و کارشناسان فنی و حرفه‌ای شهرستان برگزار شد.

وی از جایگاه ارزشمند هنر تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و فعالیت ۶۰۰ نفر در این حوزه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه فنی و حرفه‌ای شهرستان برنامه مسابقه ملی مهارت این رشته را در آبان ماه برنامه ریزی کرده است شایسته است صنعتگران توانمند شهرستان در این مسابقه حضور پررنگی داشته باشند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار