استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان- استاندار هرمزگان برای واگذاری ۲هزار و ۳۸۰ هکتار زمین جهت پرورش شتر اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 04 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در نشست با مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران و سرمایه‌گذار قطری در حوزه تولید دام و گوشت، اظهارداشت: ما از سرمایه‌گذاری در تمام حوزه‌های استان استقبال کامل داریم و حاضریم زمین و مجوزها را در سریع‌ترین زمان ممکن برای آغاز به کار سرمایه‌گذاران تامین کنیم.

وی افزود: برای اینکه فرآیند سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان تسهیل و تسریع شود یک سری از اراضی استان به عنوان اراضی عاری از مجوز تعریف شده است و سرمایه‌گذاران برای فعالیت در آن‌ها نیازی به اخذ مجوز ندارند اما چنانچه اراضی‌ای که برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید در محدودهای عاری از مجوز نباشد حاضریم در سریعترین زمان ممکن زمین و مجوزها را اخذ کنیم.

استاندار هرمزگان، بیان‌کرد: پیش از این ۲ هزار و ۳۸۰ هکتار زمین در بندرلنگه برای پرورش شتر آماده شده است که آمادگی داریم این اراضی را نیز به سرمایه‌گذار قطری واگذار کنیم‌.

مهندس دوستی تصریح‌کرد: برای اینکه سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان تسریع شود، مطالعات ۲۲۵ طرح اقتصادی به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان انجام شده است که در این طرح‌ها نیز آمادگی همکاری داریم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار