در قالب طرح چهارشنبه‌های امام‌رضایی صورت می‌گیرد؛
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس گفت: جمعی از کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری، هر هفته و در قالب طرح «چهارشنبه‌های امام‌رضایی» به صورت خانوادگی به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 25 June 2023

به گزارش تابناک رضوی، سیدجلیل بامشکی در گفتگویی با بیان اینکه یکی از اقدامات پیش‌بینی شده توسط معاونت زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، با همکاری آستان قدس رضوی، برپایی پویش «چهارشنبه‌های امام‌رضایی» است، اظهارکرد: برهمین اساس، هر هفته، شاهد تشرف خانوادگی کارکنان خدمات‌رسان شهرداری هستیم.
وی گفت: تاکنون گروه‌های مختلفی اعم از غسالان و حفارهای سازمان فردوس‌ها، پاکبانان، کارکنان سازمان پایانه‌های مسافربری و ... مشرف شده‌اند.
بامشکی افزود: تاکید ما بر این بوده که بیشتر همکاران عزیزی که در ارتباط مستقیم با زائران هستند و خدمات‌رسانی به آنها را برعهده دارند، به صورت خانوادگی مشرف شوند.
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه هر هفته 200 نفر در این قالب، در پویش «چهارشنبه‌امام‌رضایی» شرکت می‌کنند، تصریح کرد: این برنامه، به صورت نیم‌روزه پیش‌بینی شده و افراد پس از صرف صبحانه حضرت و زیارت بارگاه منور رضوی، بازدید از موزه‌های آستان قدس و نمایشگاه مفهومی زیارت در بوستان وحدت را نیز در برنامه دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار