رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی موضوعات مطرح شده درباره مرخصی شهرداری قم گفت: این کار بر اساس ضوابط قانونی صورت گرفته و در دو مرحله هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 19 June 2023

به گزارش تابناک قم، محسن محرری در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی حواشی در ارتباط با مرخصی شهردار قم اظهار داشت: آقای شهردار در دو مرحله به صورت کتبی درخواست مرخصی کرده بودند و اقدام قانونی لازم در این مسیر انجام شده بود.

وی افزود: به این دلیل که به صورت هم‌زمان جلسه هیئت‌رئیسه نداشتیم از منشی خواستم با تک تک اعضای هیئت‌رئیسه تماس بگیرد و نسبت به این موضوع اطلاع‌رسانی کامل انجام‌شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به گفت‌وگوی برخی اعضای شورا در رسانه‌ها نسبت به این موضوع گفت: هر تذکری یک روال قانونی دارد که باید به صورت کتبی به هیئت‌رئیسه اعلام شده و بررسی شود. در این موضوع هم باید روال قانونی اجرایی می‌شد.

پیش از این معصومه آمره عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در گفت‌وگویی با اشاره به جدیت شورای شهر در استیفای حقوق شهروندان قمی، بیان کرده بود: کم‌ توجهی به شورا از طرف شهردار قم برای ما قابل قبول نیست؛ چراکه این نوع برخورد با شورا، اهانت به منتخبان شهروندان است.

این اظهارات عضو شورای شهر قم پیرامون عدم حضور شهردار قم در برخی جلسات شورای شهر بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار