به مناسبت ایام فاطمیه؛
به همت دانشگاه‌ها جامع علمی کاربردی کهگیلویه بویراحمد، نمایشگاه "غفلت شهر" به مناسبت ایام فاطمیه در شهر یاسوج برپا شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷ 20 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها جامع علمی کاربردی  این استان گفت: این نمایشگاه به همت دانشگاه عملی کاربردی استان و مشارکت مجموعه تربیتی فرهنگی "مثل عمار" برپا شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

 

حجت الاسلام رجایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف از جمله معرفی حضرت زهرا (س)، حضرت علی (ع)، ایران معاصر، حجاب و عفاف، یهود و صهیونیست، ولایت فقیه و شهدای شاخص برگزار شده است.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: دانشجویان، دانش آموزان، ادارات و اقشار مختلف مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 

علی اکبر دسترنج هدف از برگزاری این نمایشگاه را عمل به معنویات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر ایام فاطمیه عنوان کرد و گفت:  تبیین حجاب و عفاف از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز با اشاره به مظلومیت اهل بیت (ص)، گفت: هدف انقلاب اسلامی این است که این مظلومیت را کنار گذاشته، لذا ضرورت دارد این گونه نمایشگاه‌ها که ناظر بر عبرت‌های تاریخ است، برپا شود.

 

شهرام مهدوی مطلق با اشاره به اینکه ملت و نسلی که تاریخ را نشناسد و از تاریخ عبرت نگیرد تاریخ برایش تکرار می شود، افزود: البته می‌توان گفت انسانی که از تاریخ بریده شود بی‌هویت خواهد شد.

 

وی علت بسیاری از مسایل و مشکلات امروز جامعه را نشناختن و عبرت نگرفتن از تاریخ صدر اسلام تاکنون عنوان کرد و ادامه داد: الگوسازی برای نسل جوان ما در این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند انجام شود، البته الگوی بانوی اسلامی و ایرانی را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار