نماینده ولی فقیه در استان؛
امام جمعه ایلام گفت: اصناف و بازاریان باتوجه به سابقه و پیشینه عالی و تاثیرگذاری که از گذشته های دور تاکنون در پیوند با مسجد دارند، باید در راستای جذب جوانان به سمت مساجد نیز تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 10 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه یکشنبه در جمع تعدادی از اصناف و بازاریان ایلام اظهار داشت: بزرگان، معتمدان و متنفذان باید با نسل جوان ارتباط برقرار کنند چرا که تلاش دشمنان ایجاد فاصله بین نسل کنونی از هویت ملی و مذهبی آنها است.

وی افزود: تلاش دشمنان تاثیرگذاری جهت دار بر روی افکار جوانان و نوجوانان است که ما باید در مقابل این توطئه و هجمه های فرهنگی و فکری ایستادگی و مقاومت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: دشمن با تهدید، تحریم و ترور کشور ایران را در تنگنا قرار داد اما شکست خورد و اکنون آخرین راهکار دشمنان به ویژه آمریکایی ها، ایجاد جنگ شناختی برای تغییر افکار مردم به خصوص نسل جدید است.

وی ادامه داد: در مقطع کنونی نیز دشمن تلاش‬ دارد با ایجاد تقابل بین مردم ایران، برادرکشی و ناامنی راه بیاندازد، ولی به طور قطع این خدعه آنها نیز در سایه اقتدار و ثبات امنیتی کشور، با شکست مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی وارث فرهنگ و مکتب تاثیرگذار تشیع در دنیا است، اضافه کرد: امروز قدرت اسلام و تشیع هیمنه پوشالی غرب را مخدوش کرده و انقلاب اسلامی ایران مبنای لیبرالیسم را به چالش کشیده و بر باد داده است و تمام تلاش جبهه استکبار جهانی مبارزه و شکست دادن ایران است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: آمریکا قدرت و توانایی رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و برای مقابله با ما از هر حربه ای استفاده می کند ، در حوادث اخیر دشمن تلاش کرد برای ایجاد ناامنی و اشوب در داخل کشور، روی ذهن عده‌ای از جوانان و نوجوانان تاثیر گذار باشد ولی قطعاً و همچون گذشته این حرکات و هنجارشکنی‌ها به جایی نمی‌رسد.

امام جمعه ایلام گفت: باید مردم و به خصوص قشر جوان و نوجوان از واقعیت مسائل کشور آگاه شوند تا فریب دشمنان را نخورند و البته مردم با هنجارشکنان همراهی ندارند، اما با این وجود باید نسل جوان به مساجد و معنویت نزدیک شوند که در این راستا همه اقشار از جمله اصناف و بازاریان نقش و وظیفه دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القای شبهه و سیاه نمایی از کشور، دستاوردهای نظام و مبانی دین مبین اسلام در بین نسل جوان و نوجوان است، افزود: اما موج انقلاب اسلامی به سرعت در حال حرکت است و دشمن توان مقابله با اقتدار ایران را ندارد.

برچسب ها: امام جمعه ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار