تیم قند کاترین آمل که پس از پایان بازی‌های هفته پنجم، سرمربی خود را تغییر داد و جواد اصغری مقدم را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد امروز در دیداری حساس در سالن پیامبر اعظم آمل میزبان چیپس کامل مشهد است
کد خبر: ۱۰۶۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 12 August 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ با انجام ۷ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۷ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و دو نماینده مازندران در این هفته به مصاف نمایندگان مشهد می‌روند.

تیم قند کاترین آمل که پس از پایان بازی‌های هفته پنجم، سرمربی خود را تغییر داد و جواد اصغری مقدم را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد امروز در دیداری حساس در سالن پیامبر اعظم آمل میزبان چیپس کامل مشهد است.

دو تیم که در انتهای جدول جا خوش کرده اند و تنها یک امتیاز از بازی‌های گذشته دارند امروز در دیداری حساس مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم برنده می‌تواند به بازی‌های آینده امیدوار شود.

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته، تیم زندی بتن کلاردشت که با ۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد امروز در مشهد به مصاف فرش آرا مشهد که با ۴ امتیاز در رده دهم جای دارد می‌رود.

پیروزی در این دیدار می‌تواند موجب بالا کشیدن کلاردشتی‌ها در جدول شود.

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتسال:
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ – ساعت ۱۷

قند کاترین آمل - چیپس کامل مشهد

فرش آرا مشهد - زندی بتن کلاردشت

فردوس قم - گهر زمین سیرجان

سفیر گفتمان- مقاومت البرز

کراپ الوند قزوین - گیتی پسند اصفهان

صنایع پشتیبان - مس سونگون تبریز

فولاد زرند ایرانیان - سن ایچ ساوه


در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته پنجم، تیم کراپ الوند قزوین با ۱۵ امتیاز در صدر قرار دارد، تیم سن ایچ ساوه با ۱۳ امتیاز دوم است و تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون تبریز با ۱۲ امتیاز در رد‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار