مجتمع فرهنگی ورزشی ایرانیان با حضور غلامرضا‌ شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، رجبی مدیر‌ کل ورزش و جوانان استان مازندران، مرتضی رمضانی فرماندار نکا، مختار مهدوی رییس ورزش و جوانان نکا و تنی چند از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ 06 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، مجتمع فرهنگی ورزشی ایرانیان با حضور غلامرضا‌ شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، رجبی مدیر‌ کل ورزش و جوانان استان مازندران، مرتضی رمضانی فرماندار نکا، مختار مهدوی رییس ورزش و جوانان نکا و تنی چند از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

 

افتتاح خانه کشتی ایرانیان در نکا  

گفتنی است، در افتتاحیه این مجتمع ورزشی، که در راستای افزایش امکانات ورزشی شهرستان و با هدف کمک به پرورش استعدادهای ورزشی صورت پذیرفت، علی رجبی وندچالی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران در کشتی قهرمانی آسیا با کسب مقام نخست، توانست از کل ۱۰ مدال این مسابقات، ۵ مدال طلا و ۲ مدال برنز را کسب کند که به تنهایی ۵۰ درصد مدال‌های این مسابقات را کسب کرد.

 

افتتاح خانه کشتی ایرانیان در نکا  

وی افزود: در کشتی فرنگی جهانی نیز مازندران ۲ مدال طلای جهان را کسب کرد و اکنون نیز در المپیک ۵ کشتی‌گیر مازندرانی داریم که باعث افتخار است.

 

افتتاح خانه کشتی ایرانیان در نکا  

رجبی وندچالی با توجه به اینکه، جام هاشمی‌نژاد بین‌المللی است و کشورهای حاشیه‌ی دریای خزر را دعوت می‌کنیم، در صدد هستیم که نام آن را به جام خزر تغییر دهیم.

 

افتتاح خانه کشتی ایرانیان در نکا  

مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این مجموعه علاوه بر زمینه‌سازی گرایش بیشتر جوانان و نوجوانان به ورزش، ظرفیت‌ها و استعدادهای عظیم موجود در شهرستان پرورش یافته و بستر لازم برای حضور ورزشکاران نکایی در سطوح عالی ورزش قهرمانی فراهم شود.

 

افتتاح خانه کشتی ایرانیان در نکا  

رئیس هیأت کشتی شهرستان نکا نیز گفت: شهرستان نکا در گذشته یک باشگاه کشتی داشت، اما اکنون دارای ۶ سالن کشتی مجهز و استاندارد بروز کشوری و جهانی است.

 

افتتاح خانه کشتی ایرانیان در نکا  

رضا خلیلی قلعه‌سری عنوان کرد: این شهرستان در گذشته ۶۰ کشتی‌گیر داشت اما اکنون دارای ۱۰۰۰ کشتی‌گیر است که یک نفر نایب قهرمان ارتش‌های جهان شد، ۱۰ نفر از خردسالان و نونهالان عضو تیم ملی هستند و ۳ سال متوالی در لیگ استان نیز شرکت می‌کنیم که امسال نیز اولین شهرستان در شرق مازندران بودیم که در لیگ فرنگی خردسالان شرکت کردیم.

 

افتتاح خانه کشتی ایرانیان در نکا  

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار