در دیگر دیدار این هفته تیم زندی بتن کلاردشت در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم مقاومت البرز رفت و با نتیجه یک برصفر میزبان قدرتمند خود شکست داد
کد خبر: ۱۰۵۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 21 July 2022

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برای نمایندگان مازندران با امتیاز همراه شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صداوسیمای مرکزمازندران، تیم قندکاترین شهرستان آمل در نخستین تجربه حضور و در چارچوب هفته دوم این رقابتها
عصر چهارشنبه با حمایت پرشور تماشاگران خود در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر میزبان تیم فردوس قم بود و در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ برابر حریف مدعی خود نخستین امتیاز لیگ برتر گی خود را در خانه جشن گرفت.

آملی ها در نیمه نخست این مسابقه با گل " امیرخون جهان" از حریف خود پیش افتادند اما قمی ها در چند دقیقه بعد توسط " فرهاد فلامرزی " به گل تساوی رسیدند.

کاترینی ها که نخستین حضور خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را تجربه می کردند، با طرح ریزی چند موقعیت در نهایت توسط "حسام بابایی" به گل دوم خود دست یافتند، اما در کمتر از دو دقیقه این گل تساوی " هاشم فرج زاده" بازیکن فردوس قم پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ راهی رختکن شوند.

در شروع نیمه دوم شاگردان "رضا کردی " در تیم کاترین آمل با انگیزه کسب پیروزی وارد زمین شدند و بلافاصله با خلق موقعیت شوت زنی توسط " حسام بابایی " یک با دیگر به گل رسیدند تا با نتیجه ۳بر ۲ از حریف خودشان پیشی بگیرند.

هرچند این گل نیز با اشتباه مدافع و دروازه بان آملی ها منجر به گل سوم قمی ها شد‌.

تلاش دو تیم برای گل برتری تا پایان مسابقه نتیجه نداد تا دو تیم با کسب تنها یک امتیاز این مسابقه بسنده کنند.

در دیگر دیدار این هفته تیم زندی بتن کلاردشت در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم مقاومت البرز رفت و با نتیجه یک برصفر میزبان قدرتمند خود شکست داد

.

هفته سوم این رقابت ها روز دوشنبه سوم مرداد در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در مهترین دیدارها تیم قندکاترین آمل در اصفهان میهمان تیم گیتی پسند این شهر است و زندی بتن کلاردشت در نوشهر از تیم سفیرگفتمان تهران میزبانی خواهد کرد.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

مهدی غلامی 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار