عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی:
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس در جمع فرمانده و پرسنل و کارکنان سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: سپاه وظیفه خود را به عنوان حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام ایفا کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 26 April 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در جمع فرمانده و پرسنل و کارکنان سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گرامیداشت حادثه پنجم اردیبهشت ماه حادثه صحرای طبس و سالروز شهادت شهید منتظر قائم گفت: سپاه پاسداران از زمانی که تاسیس شد وظیفه خود را به عنوان حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه در این سال‌هایی که سپاه تشکیل شده براساس وظیفه‌ای که قانون مشخص کرده از روز اول تا کنون به خوبی انجام ماموریت کرده است، افزود: هیچ کشور و انقلابی به اندازه کشور ما در این ۴۳ سال دشمن نداشته است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه سپاه پاسداران در توطئه‌هایی که دشمنان علیه نظام و کشور داشتند در کنار سایر نیروهای مسلح، مردم و بسیج توانسته خیلی از تهدیدها علیه کشور را خنثی کند گفت: سپاه پاسداران در دوران ۸ سال دفاع مقدس سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم خوب درخشیده است.

وی گفت: قبل از دوران دفاع مقدس هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن نقشه‌ها و کودتاها خوب عمل کرده و در تمام فتنه‌هایی که شکل گرفت چه در فتنه کوی دانشگاه، چه در فتنه سال ۸۸ و چه در فتنه ۹۶ تاکنون سپاه نقش موثری را در کنار سایر نیروهای مسلح ایفا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بعد اقتصادی نیز مجموعه سپاه با قرارگاه‌هایی که دارد در کنار مردم برای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد و این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌ها، اما نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

خسروی با بیان اینکه با وجود تحریم‌هایی که این مجموعه داشت اما در این سالها به خوبی درخشیده است گفت: شاهدیم در حوادثی که برای مردم رخ داد اعم از سیل، زلزله و کرونا سپاه برای مردم کم نگذاشته است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس با اشاره به اینکه عناصر هویتی سپاه پاسداران همانند ایمان، حرکت انقلابی و جهادی سبب حفظ انقلاب و کشور شده است، خاطرنشان کرد: سپاه در جریانات مختلف با وجود تمام کمبودها و امکانات اما امور فرهنگی را به درستی پیش می‌برد و جلودار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار